23948sdkhjf

Stine Goya udstiller i Normann Space

Fra den 12. juni slår Normann Copenhagen dørene op for anden etape af det nye koncept Normann Space i den 1700m2 store Flagship Store på Østerbro.
Normann Space er et blankt lærred på 45m2 af loft, vægge og gulv, hvor forskellige kreative personligheder skiftevis inviteres til at indrette rummet på den gamle teaterscene som de ønsker.

- Stine Goyas mexicansk inspirerede udstilling byder på smukke feminine farver som fersken, pink og pudder kombineret med karakterfulde og legende ørkenelementer som fx kaktusser. Alt sammen helt i tråd med hendes Pre-Autumn 14 kollektion og det velkendte og personlige goya’ske univers. Udvalgte produkter fra Normann Copenhagen tilfører udstillingen et stramt og enkelt udtryk og står som kontrast til de bløde former og farver, skriver Normann Copenhagen i en pressemeddelelse.

Ideen bag Normann Space er at give mulighed for at opleve Normann Copenhagens produkter i nye sammenhænge. Den inviterede får frie rammer til at indrette og tilføre rummet sit personlige præg. Normann Space er en anderledes designoplevelse, der gerne må forarge, overraske og skabe inspiration på en og samme tid.

- Normann Space er et projekt, hvor vi får indblik i, hvordan andre oplever Normann Copenhagens produkter og brand. For et design brand, der hele tiden skal udvikle sig, er den dialog både interessant og lærerig. Forhåbentligt får vores kunder en overraskende og inspirerende oplevelse, når de træder ind i Normann Space, fortæller Britt Bonnesen, Brand Manager hos Normann Copenhagen.

Fortolket og bearbejdet natur
Normann Copenhagen lader sig ofte inspirere af modeverdenen eksempelvis, når der vælges farver til nye produkter. Stine Goya grundlagde sit eget fashion brand i 2006, og er kendt for sit personlige univers, hvor livlige farver kombineres med skulpturelle former og legende prints skabt af designeren selv.

- Jeg har leget med forskellige udklip og elementer fra naturen som ørken og kaktusser. Jeg har lagt ”kunstige lag” af farver, materialer, film m.m. ovenpå og omkring disse elementer. På den måde relaterer de til nye civiliserede omgivelser i byen, butikken, til møbler, mode, shopping osv. Den rå, ægte natur vil være fremmed i disse omgivelser, mens den fortolkede og bearbejdede natur bliver inspirerende og stimulerende, siger Stine Goya om konceptet bag udstillingen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125